Page 5 - FT Srbija - 01
P. 5

САДРЖАЈ:          САВРЕМЕНИ  СТУДИЈСКИ ПРОГРАМИ У


 5                       ОБРАЗОВАЊА ФИЗИОТЕРАПЕУТА

 САВРЕМЕНИ  СТУДИЈСКИ ПРОГРАМИ У ОБРАЗОВАЊА ФИЗИОТЕРАПЕУТА
 Доц.др  физиотерапије Гордан Бајић, Продекан за наставу физиотерапије
                 Доц.др  физиотерапије Гордан Бајић, Продекан за наставу физиотерапије


 8

 ШРОТ (SCHROTH) МЕТОДА
 Јевтић Н, Миловановић М, Љубојевић Д, Scolio centar – центар за корекцију и превенцију деформитета   Гордан Бајић  рођен 20.01.1980. године у Добоју. Средњу меди-
 кичменог стуба                          цинску школу звање: физиотерапеутски техничар, завршио у
                                         Бања Луци  1999. године. Вишу физиотерапеутску школу завр-

 12                                      шио у Игалу 2002. године, као и Факултет примијењене физи-
                                         отерапије 2006. године - Бачелер примјењене физиотерапије.
 ПРО И КОНТРА ПРИМЕНИ ПНФ КОНЦЕПТА У ПЕДИЈАТРИЈИ  На Паневропском Универзитету “Апеирон” у Бања Луци 2008.
 Живојиновић И, Стјепановић М, Вешковац Љ, Амбуланта за рехабилитацију и физикалну терапију „Activo“,
 Београд                                 године  стекао звање дипломирани физиотерапеут специјалиста
                                         физикалне и радне терапије, 2011. године звање магистар здрав-
                                         ствене његе у области физиотерапије и радне терапије, а 2015.
 16                                      године звање доктор здравствених наука у области физиотера-

 ПРОТЕТИЧКА РЕХАБИЛИТАЦИЈА ПАЦИЈЕНТА СА УНИЛАТЕРАЛНОМ КОЛЕНОМ ДЕЗАРТИКУЛАЦИЈОМ И   пије и радне терапије. Запослен на Паневропском Универзитету,
 УСПОРЕНИМ ЗАРАСТАЊЕМ КОСТИ НАКОН ПРЕЛОМА, НА КОНТРАЛАТЕРАЛНОМ ДОЊЕМ ЕКСТРЕМИТЕТУ  Факултет здравствених наука, од 2016. године на мјесту продека-
 Витаз М¹*, Кајганић М¹, Мајкић М¹, Петронић В¹, Јовановић Р²  на за наставу факултета здравствених наука.
 1.Специјална болница за рехабилитацију и ортопедску протетику, Београд
 2.,,Протетика” Београд                  gordan.z.bajic@apeiron-edu.eu



 19
 УЛОГА ФИЗИОТЕРАПЕУТА У КОНДИЦИОНОМ ТРЕНИНГУ У РИТМИЧКОЈ ГИМНАСТИЦИ  авремени студијски програм об-  култета који су комплементарни болоњском
 Спасојевић С¹,  Милошевић М²  разовања физиотерапеута води се   процесу се вреднују према еквивалентном
 1. Клиника за физикалну медицину и рехабилитацију КЦС
 2. Факултет за спорт и физичку културу  СБолоњским процесом који омо-  студијиском програму и ЕЦТС кредитима.
        гућава пренос ЕЦТС бодова и доприноси
        препознатљивости студијских програма                   Круцијална промјена вођена болоњским
 22     као и признавању стручних звања. Основни            процесом која је довела до непроцијењивог

 REHABILITATION OF PATIENTS WITH OSTEOGENESIS IMEPRFECTA  студиј у трогодишњем циклусу изводи сту-  значаја студијиског програма физиотерпије је:
 Levkova I., Gjurovska D..  дента у називу: “Дипломирани медицинар
 Association of professional physiotherapists of the Republic of Macedonia  физиотерапеут-Бачлер” - 180 ЕЦТС. Студиј   Црвена пирамида представља стари сту-
        у четверогодишњем циклусу  “Дипломирани             дијски програм гдје је био неравномјерно
        медицинар физиотерапеут - 240 ЕЦТС. Пе-             заступљен процентуални однос теорије и
 24     тогодишњи циклус и више, изводе студента у          праксе.

 ЗАГРЉАЈ КАО ЛЕК  назив: “Магистар(мастер) и доктор физиоте-
 Ћосовић С, Клиника за физикалну медицину и рехабилитацију КЦС  рапије. Различитост у називима након трого-  Зелена пирамида представља савремени
        дишњег студија у Европи, свијету и земљама          компетентнији приступ у студијском програ-
        региона су само метафора којој не треба             му који даје још једно веома значајан аспект
        придавати значај јер студијиски програми фа-        - вјежбе-практична настава. Овај дио наставе
 4                                                                                                           5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10