Page 4 - FT Srbija - 01
P. 4

САДРЖАЈ:                                                                             САВРЕМЕНИ  СТУДИЈСКИ ПРОГРАМИ У


                                                         5                                                                                ОБРАЗОВАЊА ФИЗИОТЕРАПЕУТА

                         САВРЕМЕНИ  СТУДИЈСКИ ПРОГРАМИ У ОБРАЗОВАЊА ФИЗИОТЕРАПЕУТА
                        Доц.др  физиотерапије Гордан Бајић, Продекан за наставу физиотерапије
                                                                                                                                  Доц.др  физиотерапије Гордан Бајић, Продекан за наставу физиотерапије


                                                         8

                                              ШРОТ (SCHROTH) МЕТОДА
          Јевтић Н, Миловановић М, Љубојевић Д, Scolio centar – центар за корекцију и превенцију деформитета                                              Гордан Бајић  рођен 20.01.1980. године у Добоју. Средњу меди-
                                                   кичменог стуба                                                                                         цинску школу звање: физиотерапеутски техничар, завршио у
                                                                                                                                                          Бања Луци  1999. године. Вишу физиотерапеутску школу завр-

                                                        12                                                                                                шио у Игалу 2002. године, као и Факултет примијењене физи-
                                                                                                                                                          отерапије 2006. године - Бачелер примјењене физиотерапије.
                               ПРО И КОНТРА ПРИМЕНИ ПНФ КОНЦЕПТА У ПЕДИЈАТРИЈИ                                                                            На Паневропском Универзитету “Апеирон” у Бања Луци 2008.
         Живојиновић И, Стјепановић М, Вешковац Љ, Амбуланта за рехабилитацију и физикалну терапију „Activo“,
                                                      Београд                                                                                             године  стекао звање дипломирани физиотерапеут специјалиста
                                                                                                                                                          физикалне и радне терапије, 2011. године звање магистар здрав-
                                                                                                                                                          ствене његе у области физиотерапије и радне терапије, а 2015.
                                                        16                                                                                                године звање доктор здравствених наука у области физиотера-

            ПРОТЕТИЧКА РЕХАБИЛИТАЦИЈА ПАЦИЈЕНТА СА УНИЛАТЕРАЛНОМ КОЛЕНОМ ДЕЗАРТИКУЛАЦИЈОМ И                                                               пије и радне терапије. Запослен на Паневропском Универзитету,
           УСПОРЕНИМ ЗАРАСТАЊЕМ КОСТИ НАКОН ПРЕЛОМА, НА КОНТРАЛАТЕРАЛНОМ ДОЊЕМ ЕКСТРЕМИТЕТУ                                                               Факултет здравствених наука, од 2016. године на мјесту продека-
                             Витаз М¹*, Кајганић М¹, Мајкић М¹, Петронић В¹, Јовановић Р²                                                                 на за наставу факултета здравствених наука.
                        1.Специјална болница за рехабилитацију и ортопедску протетику, Београд
                                               2.,,Протетика” Београд                                                                                     gordan.z.bajic@apeiron-edu.eu



                                                        19
                    УЛОГА ФИЗИОТЕРАПЕУТА У КОНДИЦИОНОМ ТРЕНИНГУ У РИТМИЧКОЈ ГИМНАСТИЦИ                                              авремени студијски програм об-           култета који су комплементарни болоњском
                                            Спасојевић С¹,  Милошевић М²                                                            разовања физиотерапеута води се          процесу се вреднују према еквивалентном
                               1. Клиника за физикалну медицину и рехабилитацију КЦС
                                        2. Факултет за спорт и физичку културу                                              СБолоњским процесом који омо-                    студијиском програму и ЕЦТС кредитима.
                                                                                                                          гућава пренос ЕЦТС бодова и доприноси
                                                                                                                          препознатљивости студијских програма                  Круцијална промјена вођена болоњским
                                                        22                                                                као и признавању стручних звања. Основни           процесом која је довела до непроцијењивог

                             REHABILITATION OF PATIENTS WITH OSTEOGENESIS IMEPRFECTA                                      студиј у трогодишњем циклусу изводи сту-           значаја студијиског програма физиотерпије је:
                                               Levkova I., Gjurovska D..                                                  дента у називу: “Дипломирани медицинар
                          Association of professional physiotherapists of the Republic of Macedonia                       физиотерапеут-Бачлер” - 180 ЕЦТС. Студиј              Црвена пирамида представља стари сту-
                                                                                                                          у четверогодишњем циклусу  “Дипломирани            дијски програм гдје је био неравномјерно
                                                                                                                          медицинар физиотерапеут - 240 ЕЦТС. Пе-            заступљен процентуални однос теорије и
                                                        24                                                                тогодишњи циклус и више, изводе студента у         праксе.

                                                 ЗАГРЉАЈ КАО ЛЕК                                                          назив: “Магистар(мастер) и доктор физиоте-
                           Ћосовић С, Клиника за физикалну медицину и рехабилитацију КЦС                                  рапије. Различитост у називима након трого-           Зелена пирамида представља савремени
                                                                                                                          дишњег студија у Европи, свијету и земљама         компетентнији приступ у студијском програ-
                                                                                                                          региона су само метафора којој не треба            му који даје још једно веома значајан аспект
                                                                                                                          придавати значај јер студијиски програми фа-       - вјежбе-практична настава. Овај дио наставе
    4                                                                                                                                                                                                                          5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9